söndag 3 januari 2010

Nyklippt skönhet

Idag tog jag och passade på att klippa Emma när hon sov middag. Håret var långt och fint och lockade sig gulligt vid tinningarna men det var otroligt ojämnt utvuxet och började dessutom leta ner sig i hennes ögon (se bild i inlägg Fina julklappar). Så fram med saxen. Jag är ingen proffsfrisör direkt men det är ingen stor konst att klippa en bebis om ändå kommer att tappa håret...och det blev faktiskt väldigt fint, eller vad tycker ni?
Även Emmas mamma är i stort behov av en klippning, senast var i början av juli! Jag får alltid sådan ångest när jag ska till frissan. Men jag tycker alltid det är urskönt efteråt så det är väl bara tt slå slag i saken och skaffa en tid. Innan nästa Sverige resa blir det definitivt... kanske.

2 kommentarer:

  1. Superfint blev det!! Vad stor hon ser ut.

    Kram pa er.

    SvaraRadera
  2. Jomen. Officiellt över 9 kg nu! En riktig liten guldklimp
    kram

    SvaraRadera