onsdag 13 januari 2010

Lugn, regnig dag

Idag har varit en ganska lugn dag. Emma har sovit mycket och jag har lyckats måla lite. Det var ett tag sen nu och jag var riktigt sugen. I eftermiddag ska jag ta med mig dottern till El paseo så vi får komma "ut" lite båda två. Jag älskar regnet men några långa promenader med vagnen blir det inte. Jag har aldrig sett något behov av att äga en regnjacka här nere men det är kanske dags att införskaffa sig det. Trots allt har det blivit en del regn de senaste veckorna. Hoppas det blir fint till helgen så vi kan vara ute och njuta lite i solen.

2 kommentarer:

  1. Jo, regnjacka är bra att ha. Jag har nog aldrig haft så mycket användning av en som i Spanien. Fast det är tveksamt om man ens kan vara ute i det spanska spöregnet.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Eller hur, det känns liksom inte rätt. Jag tvekar aldrig att gå ut i det svenska regnet, varför denna tvekan här?

    SvaraRadera