söndag 18 september 2011

Tävling om tyger och kläder av Kameleont design!


Tävla med Kameleont Design!

Var med och tävla om 5 stuvpaket och 5 plagg från Kameleont Design!
Vi lottar ut 5 stuvpaket med tyger på vardera 1 kg och 5 tröjor från Kameleont Design. Det enda du behöver göra är att gilla och dela oss på facebook eller i din blogg. Kopiera denna text till din blogg/facebook och skriv en kommentar om du helst vill vinna ett plagg eller ett tygpaket.
Den 23:e september drar vi vinnarna!


Det här är verkligen en drömtävling för en sådan som jag som precis börjat sy barnkläder! Det roliga är att det är just av Kameleont design som jag köpt mina första tyger (via webshop de har inte kommit än, jag längtar!!) Tänk om jag kunde vinna, det hade varit helt fantastiskt!!! Jag håller tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar