onsdag 15 juni 2011

Tävling om snygga designade barnkläder

Oiidesign är en hemsida som samlar en massa coola designers av barnkläder. Jag har vid flera tillfällen köpt kläder via dem till Emma och även lillkillen har lite kläder som ligger och väntar på att användas. Kul att ha annorlunda, fräcka kläder till barnen!

Jag är med och tävlar om en valfri sommar outfit till ett värde av 1.000kr från oiidesign.se hos Sandra Linder. Var med och tävla här du också!

Dessa är de kläder jag valt ut från Oii's hemsida






Coola grejor eller hur. Om du inte själv ska vara med och tävla hoppas jag att du håller tummarna för att jag vinner :-)

2 kommentarer:

  1. Tuffa body du hittat hos oss på www.oiidesign.se :)

    SvaraRadera
  2. Eller hur Mikaela, det var riktigt svårt att välja!

    SvaraRadera