måndag 15 mars 2010

Sol, 7-månadersdag och melodifestival

I lördags var det den första riktigt fina vårdagen här och vi åkte naturligtvis ut till Puerto Sherry. Jag lyckades bränna mig och Emma var tvungen att ha mössa för att inte bränna hjässan. Underbart sätt att fira att Emmisen fyllde 7 månader!!

På kvällen åkte vi hem till en av svenskorna för bokcirkel och melodifestival. Jag tyckte att det blev en riktigt bra diskution om "Bitterfittan" som var månadens bok. Så bra att vi nästan missade början av melodifestivalen.

Vann rätt låt?
Ja det tycker jag nog. Det var i alla fall min favvis även om jag inte tror att den har så stor chans i Eurovision.


Solen lyste härligt i Puerto Sherry


Tjejerna ser på melodifestivalen.


Det var en riktigt lyckad kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar